Hunan hè diventatu a prima pruvincia pilotu di a Cina per u volu globale à bassa altitudine

Hunan hè diventatu a prima pruvincia pilotu di a Cina per u volu globale à bassa altitudine!
Sicondu l'Amministrazione Naziunale di l'Aviazione Civile, Hunan hè diventatu a prima pruvincia pilota di u mo paese per i voli à bassa altitudine in tutta a regione.Hunan hà da accumulà sperienza in a cobertura di cumunicazioni di sorveglianza di l'aeronautica, a supervisione di u spaziu aereo à bassa altitudine, è a gestione di l'operazione di u spaziu aereu à bassa altitudine in u spaziu aereu di bassa altitudine sottu à 3 000 metri per furnisce una basa teorica per l'apertura naziunale à bassa altitudine.
In settembre di l'annu passatu, a Pruvincia di Hunan hè stata appruvata per diventà a prima pruvincia pilotu di u paese per a riforma glubale di gestione di bassa altitudine.
Diversi Politiche è Misure di a Pruvincia di Hunan per u Supportu di u Sviluppu di l'Industria di l'Aviazione Generale sò state riviste è furniscenu un supportu specificu per l'industria di l'aviazione generale in 12 aspetti, cumprese l'accelerazione di a custruzzione di l'aeroporti generale è incuragisce l'apertura di novi rotte aeree.
Attualmente, a Pruvincia di Hunan hà custruitu 12 aeroporti generali, 5 basi di l'aviazione generale sò in custruzzione o per principià, è 5 rotte turistiche à bassa altitudine sò state aperte.U Centru di Serviziu di l'Aviazione Generale Pruvinciale hà realizatu "accettazione di una sola finestra, amministrazione di una rete è serviziu globale" per i voli di l'aviazione generale, è a stazione di serviziu di u volu di Changsha hè stata cumpletata è messa in usu.
Cù Changsha cum'è u centru, a copertura di cumunicazione di sorveglianza di l'aeronautica tripulata à bassa altitudine hè stata ottenuta in un raghju di 150 chilometri.A reta di serviziu di serviziu di supervisione di u spaziu aereu di a pruvincia, carte aeronautica visuale à bassa altitudine, manuali di gestione di u funziunamentu di u spaziu aereo à bassa altitudine, manuali generali di l'aeroportu, vale à dì "una reta U "Manual One Picture Two" hè esse compilatu à un ritmu acceleratu.
In u prossimu passu, a Pruvincia di Hunan hà da ottene una copertura cumpleta di e cumunicazioni di surviglianza di l'aeronautica tripulata à bassa altitudine à a fine d'aostu, è principià a custruzzione di una piattaforma di surviglianza cumpleta per a gestione è u cuntrollu di l'aviò senza pilotu.Quist'annu, più di 50 aeroporti generali (basi) seranu iniziati è custruiti, più di 30 rotte di l'aviazione generale seranu aperte, è più di 80 cumpagnie di l'aviazione generale globale di alta qualità seranu introdutte in tutta a catena di l'industria di l'aviazione generale. .
À u listessu tempu, introduceremu è cultiveremu e scole di volu di l'aviazione generale, è streveremu per furmà più di 500 piloti di l'aviazione generale per u 2021.


Tempu di post: 16-aug-2021